Privacyverklaring & klachtenprocedure

Privacyverklaring & klachtenprocedure

Via onderstaande link kunt u de privacyverklaring van 2empowerU opvragen.

privacyverklaring 2empowerU
privacy avg juli 2018.pdf (188KB)

 

Klachtenregeling

Klachten en geschillen

  1. Mocht opdrachtgever of deelnemer een klacht hebben, dan kunnen zij die schriftelijk indienen bij 2empowerU training en coaching via email: carmen@2empoweru.nl. Binnen 2 weken zullen zij een reactie ontvangen van 2empowerU training en coaching. Binnen ten minste vier weken wordt de klacht behandeld. Mocht de klacht niet binnen deze termijn afgehandeld kunnen worden, dan zal de indiener van de klacht daarvan in kennis worden gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht. Dan zal ook een indicatie gegeven worden wanneer er wel uitsluitsel gegeven kan worden. 2empowerU training en coaching zal hierin de vertrouwelijkheid in acht nemen.

  2. Allereerst zal alle moeite worden gedaan om samen met de indiener van de klacht het probleem op te lossen. Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan wordt er een onafhankelijke derde, een mediator ingeschakeld. De uitspraak van deze derde is dan bindend voor 2empowerU training en coaching.

  3. Op de overeenkomsten en de relatie tussen opdrachtnemer en opdrachtgever en deelnemer is Nederlands recht van toepassing. De geschillen voortvloeiend uit de rechtsverhouding    worden in hoogste instantie uitsluitend aan de Nederlandse rechter ter beoordeling voorgelegd.
Carmen